10 maanden op reis in 10 minuten

26 juni 2016 - Dordrecht, Nederland

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier een berichtje gepost heb. Na Mexico heb ik nog iets meer dan 2 maanden doorgebracht in Colombia en Peru. Ik zit dan ook nog vol verhalen over jungle tochten, zandboarden in de woestijn, klimmen tot de sneeuwgrens en de beste Ceviche die je je maar voor je kan halen.

De realiteit op dit moment is echter dat ik sinds februari terug in Nederland bent en het lastig is weer in de pen te kruipen en de laatste maanden op papier te zetten. Hopelijk houden jullie die verhalen nog te goed.

Behalve een geweldige ervaring heb een fijne relatie overgehouden aan het avontuur en zal ik 2 juli voor iets langer dan 3 maanden naar Leon, Mexico verhuizen om daar te gaan samenwonen.

Om jullie toch niet helemaal met lege handen achter te laten heb ik een filmpje gemaakt van 10 minuten. Elke maand 1 minuut aan foto's door alle landen die ik bezocht hebt.

Geniet ervan! En hopelijk tot snel

1. Inge:
    26 juni 2016
    Hey Frenk men, wat een geinig filmpje. En prachtige beelden op een rijtje. Geweldig genoten heb je en dat is fantastisch om je hele leven aan terug te denken. Je hebt hier je hele leven iets aan, van alles wat je hebt gezien en gedaan, geweldig man.
    Bovendien heb je hier misschien wel de vrouw van je dromen gevonden. Lijkt me een leuke meid en ben benieuwd om haar ooit eens in het echt te zien. Men ik zie je ws nog wel voor die tijd maar hoop dat je straal gelukkig wordt. Gr. en lfs Inge ;-)
  2. Mireille:
    27 juni 2016
    Hey gast,
    Te gek wat je allemaal hebt gezien, geroken en geproefd . Wat een beleving, wat een ervaring, wat een verrijking . Om nooit meer te vergeten zo'n avontuur.
    Ik wens jou en Maria alle geluk van de wereld toe en hoop dat het blijft wat jullie hebben. Mooie chica er weer bij in jullie familie.
    In september zijn wij in jullie 'buurt' moeten we ff zwaaien, goed? ( Bonaire en Curaçao )
    Het ga je goed en tot ergens in de winter weer.
    Liefs Mireille
    Keep on travelling..